tisdag 13 januari 2015

yrskallar & tankar...

brukar alltid vakna innan klockan men inte imorse 
då vaknade jag en halvtimma efter den borde ha ringt
superstressad
han jag iallafall till jobbet i tid, han precis få fram fikat till första mötet
sen plockade jag bort sista resterna av julen 
planeringsmöte 
hatar verkligen att inte ha nån koll alls, det är helt okey att vara flexibel men 0 framförhållning
suck
sen några timmar på expeditionen då någon läst fel datum på en kalleslse
hem
städa, städa,städa
och hela tiden skriker hjärtat bara för att hjärnan ska våga
nära nära

sen kom junior inramlande för att hjälpa till att släpa ner min (äntligen) sålda bäddfotölj
kom på att han visst hade 2 garderober som lillasyster kunde få
middagsfix
idag "lammjärpar med varm fetaostsallad"
så underbart gott !!!

sen var energin helt slut men efter en kvart i ryggläge 
var det bara att klistra på leendet igen
öppet hus på Svärdsjöskolan med "lillan" som ska börja 7:an till hösten
och
ja inget nytt under solen så vi hann med en kvällspromenad ner till pålsvägen
mys och energipåfyllnad
men väl hemma igen fastnade jag i soffan 
känns det som jag inte ens vet hur jag ska kunna få av mej kläderna och släpa mej till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar