måndag 19 januari 2015

en dag fylld med kärlek

då jag har haft förmånen att få träffa 6 av mina fantastiska syskonbarn
haft en "lagom" jobbdag 
(förutom att jag borde göra något åt min otydlighet,eller...)
valberedningsmöte med Anna-Karin & Micke 
tro det eller ej vi vaskade fram minst 3 ordförandekandidater på en timme
om jag har någon favorit ???
hm....mmmm

på tal om favorit så slog den stora ångesten till idag
men nej eftersom jag inte gjort något fel så har jag faktiskt bestämt mej för att helt enkelt strunta i den
på riktigt
skulle jag nu få för mej att göra något moralisk övertramp 
då och bara då kan jag få ett lite fall av ångest men inte en minut innan.
några frågor på det ???

skulle inte tro det va´

imorgon blir det iallafall "kortdag" på jobbet och sen mot gymmet 
för även om jag faktiskt har minskat 4,5 cm i midjan så finns det mycket att ta av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar