söndag 25 januari 2015

maxad helg

i lördags tog vi oss ut till Gävle för lite lördagshopping
inget konstigt med det 
fast för vår del så var det över 1 1/2 år sen vi lyckades få till en helt vanlig shoppingvända en lördag orsakerna är många
nåja har aldrig shoppat i Gävle men det var att rekommendera
så skor och en massa fynd till tjejerna
själv räcker inte energin riktig till för att prova och så har jag lovat mej själv att ge träning en chans att visa lite resultat på kroppen innan jag hoppar in i provhytten igen
så jag tröstshoppade en flaska rött
lunchmys och en snabbvända till Ikea på vägen hem
dom andra ville ha  en glass till bilresan
och jag mitt klant beställde en
det fick bli ett litet fusk i min sockerfria januari

sen fick det bli tjejkväll på pålsvägen
och fusk nr. 2
2 sma lakrits 
men det bästa av mitt "fusk" var att jag faktiskt inte kände ett minsta sug efter något mer

söndag förmiddag  fick bli
kombinerad tvätt & träning
känns så skönt att man faktiskt hinner stoppa in ett gympass medans tvätten torkar
&
efter fyra veckor är 18 av 100 pass gjorda 
hem och lunch innan lillans match efter ett underläge med 1-3 vände det 
och slutresultatet blev helt okey

men väl hemma igen tog energin slut och nu får det bli en helkväll i soffan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar