onsdag 8 april 2015

väntade på ett tecken...

...och vips

0 kronor billigt nästan för bra för att vara sant när & vad ja det kommer jag att skriva om en annan dag.

Idag har jag börjat stora sorterings och rensningsracet och helt plötsligt har vi en halv garderob till övers eller kanske inte men JUST NU är det iallafall tom nästa mål är att rensa i vår & sommarkläderna och just ja mitt i allt kom sonens flickvän med en kasse kläder och om jag inte hittar något annat så har hon räddat min bröllopsklädsel ROSA vad annars...

Försöker hålla känslorna i schack genom att inte känna går sisådär men just nu behöver hjärnan oxå rensas så jag fortsätter mitt sorterande och hoppas på lindring.....

1 kommentar:

  1. Det där med att rensa gillar jag, det känns så skönt efteråt. Feng Shui.

    SvaraRadera