lördag 11 april 2015

Lördagskväll på kökssoffan

känns helt okey faktiskt,
pizza till middag däremot var väll ingen höjdare men ibland måste man ge med sej.
Hört att körsbärsträden blommar i kungsan åh för en gång skull kommer jag att hinna dit och se dom känns som en evighet sen jag var där.
Annars har stora sorteringsmaratonet fortsatt, tvättstugerace och lite städning på det så nån lat lördag har det då inte varit...

Pratade länge med en vän för nån dag sen om att känna något man inte borde fast som jag skrev "känslor kan man inte styra"  båda med olika dilemman hon med känslan av samvaro med någon hon inte bord känna en sån där naturlig närhet som i dom flesta fall är helt fantastisk och jag med min crush som jag inte alls vet vart den kommer att föra mej och hon har rätt "jag är inte klok" inte på en endaste fläck.... en sak är säker VÅRKÄNSLOR är inte att leka med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar