lördag 28 mars 2015

Livet fortsatte trots allt

och en vecka senare var det dax för söndagspromenad på lass. och då insåg jag hur lite min stora sessa faktiskt orkade med sitt trasiga ben storebror rullade lätt ifrån oss
VM drog igång och stora torget kokade av liv under priscermonierna 
måndagskvällen blev det övning i kristinegården inför helgens konsert 
sen tidig tisdag och tåg mot Uppsala
där Andreas rullades in på operation vi 08.00
6 timmar trodde man han skulle bli borta så jag vandrade runt tog en kik på "vår" Gustav men tillslut kände jag att sjukhuset var rätt plats att vänta på och vänta fick jag 22.45 rullades han äntligen in på rummet. Med inte bara en knäkonstruktion utan även en nervtransplantation gjord.
Efter några timmar gick jag genom ett ganska tomt Uppsala för några timmars vila...
morgonpromenad i strålande solsken och en annan gång ska jag ta mej upp till slottet för att beundra utsikten
smärta, väntan och ett  Falun som vägrade skicka någon ambulans för visst ja 
det pågick visst ett VM därhemma
med ett löfte om sjuktransport på fredagen firade jag med go middag och en stor stark
det finns hopp om ändå ett så litet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar